top of page
  • תמונת הסופר/תRon

השבוע בשוק הקריפטו: ביטקויין ואיטריום פורצים לשיא חדש בזמן ששיבה (SHIB) מגיע למקום ה10 בשווי שוק שלו

שוק הקריפטו לעולם לא מאכזב את חובבי התנודתיות הגבוהה, הביטקויין והאיטריום הגיעו למחירים שטרם נראו ואז מיד ירדו בזמן שהאלטים השונים כמו שיבה, זינקו בעשרות אחוזים.

אחרי השיא המרשים ביטקויין צונח, איטריום נשאר יציב ומנסה להגיע לשיא גבוה יותר לאחר עדכון ושיבה עולה בצורה אסטרונומית ומגיע למקום 10 בשווי שוק שלו לאחר שעלה מאות אחוזים.


אטריום (ETH)

ביום שישי האחרון איטריום הגיע לשיא חדש! העסקאות הגיעו בצורה כל כך גדולה ומהירה כך שרשת איטריום שרפה יותר מטבעות ממה שהיא יצרה.

בשיא החדש של המטבע הוא הגיע למחיר של 4,416$, עלייה של כ-45% בחודש האחרון בזמן שמטבע הביטקויין עלה עלייה של כ-40% בחודש האחרון


ביום רביעי בבוקר, שני המטבעות המובילים ביטקויין ואטריום קיבלו ירידה חדה וחזקה למטה. הביטקויין BTC קיבל נסיגה פתאומית של 4.3% וירד ממחיר 60,825$ ל58,208$

באותו יום אטריום ETH פתח במחיר של 4,132$ וסגר את היום במחיר של 3,930$


תקנה את הירידות - Buy The Dip

ביום רביעי בבוקר, שני המטבעות המובילים ביטקויין ואטריום קיבלו ירידה חדה וחזקה למטה. הביטקויין BTC קיבל נסיגה פתאומית של 4.3% וירד ממחיר 60,825$ ל58,208$

באותו יום אטריום ETH פתח במחיר של 4,132$ וסגר את היום במחיר של 3,930$


למרות שתנודות מחירים כאלו שכיחות מאוד בשוק הקריפטו, ירידות המחיר הן הזדמנות מצוינת לאנשים שמחזיקים לטווח הרחוק, ומוסדות גדולים.

ביום רביעי האחרון, נשיא אל סלבדור נאייב בוקאלה צייץ בטוויטר שהמדינה קנתה את הירידות ורכשה 420 מטבעות ביטקויין נוספים (כ25.6 מיליון דולר) נכון לעכשיו, מדינת אל סלבדור מחזיקה 1,120 מטבעות ביטקויין (כ-69 מיליון דולר)

שיבה אינו (Shiba Inu)

מלבד השיאים של ביטקויין ואטריום, שוק הקריפטו פינה את מקומו גם למטבעות המימס (meme - בדיחה)

המטבע שהשמיד את הדוג'קויין (Doge), המטבע שכולם שמעו עליו בשבועות האחרונים, המטבע שעושה חשק לשבת מתחת לשמיכה ולשתות תה עם עוגיות- שיבה אינו

האלטקויין הזה עלה בקצב מסחרר בשבוע האחרון והגיע למחיר של 0.00008845$ (עלייה של 800% בחודש האחרון) לפי CoinMarketCap. על פי DefiLama, הערך הכולל של מטבעות השיבה שנעולות בShibaSwap (בורסה מבוזרת המאפשרת למשתמשים להחזיק בשיבה) הוכפל ל512 מיליון דולר בחודש האחרון.


עם שווי שוק המוערך בכ-40 מיליארד דולר, מטבע הבדיחה הזה שווה יותר ממאות חברות ענקיות ורציניות, אך חשוב מאוד לשים לב שהמטבע הזה אינו משקף שום הצלחה, זה רק מוכיח עד כמה ששוק הקריפטו מסוכן ואסור להתפתות למטבעות, כמו שהוא עולה באופן קיצוני וחד כך יכולה להיות גם הירידה שלו. אם אתם מרגישים מבולבלים ולא בטוחים מה לעשות אז קורס מסחר בקריפטו זה הפתרון עבורכם.

בעקבות עליית המחירים הקיצונית של המטבע, מי שמכונים "צבא השיבה" (ShibArmy), הפעילו לחץ על זירת המסחר בין הכי גדולות בעולם "רובין הוד מרקטס" (Robinhood Markets, Inc) להכניס את מטבע השיבה למסחר שם, לעצומה שהם עשו יש מעל ל400,000 חתימות אך רובינהוד מסרו כי הם עדיין לא מוכנים לרשום את המטבע.


אם אתם מעוניינים ללמוד את השוק המשוגע הזה וכמובן להרוויח אז הצטרפו אלינו >> קורס מסחר בקריפטו






bottom of page