top of page
  • תמונת הסופר/תRon

סמנכ"לית חברת רובין הוד: אנחנו לא ממהרים לרשום בפלטפורמה אסימונים כמו שיבה אינו (Shiba Inu)

ירק לפני מספר ימים הייתה עצומה של צבא השיבה (ShibArmy) להכניס את המטבע לפלטפורמת רובין הוד, וכעת סמנכ"לית החברה הודיעה כי היא לא ממהרת לרשום מטבעות קריפטוגרפים בסגנון של שיבה - מטבעות מימס

אם תשאל כל סוחר קריפטו יומי ברובין הוד מה הם ישאלו את מנהלי החברה כנראה שהתשובה שתשמע הכי הרבה היא "מתי שיבה"


למה לא להכניס את מטבע השיבה למסחר ברובין הוד?

כריסטיאן בראון, סמנכ"לית רובין הוד הודיעה בלייב של Crypto Goes Mainstream כי החברה לא מתכננת להכניס את מטבע השיבה - המטבע במקום ה11 בגודל שוק שלו (על פי CoinGecko) והנכס החם ביותר בתקופה האחרונה מאז הדוג'קוין (Doge) לפלטפורמה שלהם בזמן הקרוב


מיד שהחלו השאלות על מטבע השיבה, בראון הודיעה "הדבר הראשון הוא שאנחנו לא הולכים לדבר על זה". בראון סירבה לספר על ההחלטות של רישום מטבעות קריפטוגרפים ספציפיים והודיעה כי הם לא הולכים בעקבות CoinBase כמו שרבים חושבים.

בראון הוסיפה ואמרה "אני גם חושבת שהאסטרטגיה שלנו קצת שונה מהרבה מהשחקנים האחרים שפשוט דוהרים לרשום כמה שיותר נכסים בפלטפורמות שלהם, אנו חושבים שהרווח לטווח הקצר שאנו עשויים לקבל אינו שווה את הסכנות לטווח הרחוק עבור המשתמשים שלנו"

במהלך הראיון כריסטיאן הצהירה כל פעם מחדש שבחברת רובין הוד בטיחות המשתמשים קודמת להכל והם מוודאים שהכל עובד בצורה הטובה והבטוחה ביותר.


רובין הוד קיבלו אש בעבר

אפליקציית המסחר הפופולרית רובין הוד כבר ספגה אש בעבר בגלל מדיניות הגנת הלקוחות שלה. החברת קיבלה בחודש יוני קנס של 70 מיליון דולר מהרשות הרגולטית של התעשייה הפיננסית על מספר נושאים:

ראשית, במרץ 2020 החברה הפסיקה את שירותיה באופן זמני ומספר לקוחות לא הצליחו להשלים עסקאות, רבים הפסידו עשרות אלפי דולרים.

שנית, בשנת 2016 החברה העבירה מידע שקרי ומטעה ברשלנות, לקוחות רבים ראו יתרות שגויות בחשבון שלהם וזה גרם להם לבצע פעולות מסחר שגויות - השיא היה כשאדם בשם אלכס קרנס, סטודנט באוניברסיטה התאבד מפני שחשב שהוא הפסיד 700,000$ במסחר ממונף, מה שלא היה נכון אלא רק רשלנות של החברה.


כל הדברים האלו קרו לפני שהמנכלי"ת כריסטיאן בראון נכנסה לתפקיד והדגישה בעקביות על בטיחות הלקוחות ועמידה ברגולציה בזמן רכישת מטבעות קריפטוגרפים


קוין בייס (CoinBase)

במשך שנים, לפני שהפכה לבורסת מטבעות קריפטוגרפים שנסחרת בבורסה בארה"ב, קוין בייס נמנעו מלרשום יותר מקומץ של מטבעות, המטבעות היחידים שהם רשמו בהתחלה הם ביטקוין BTC, ביטקוין קאש BCH, איתריום ETH, איתריום קלאסיק ETC ו-לייטקוין LTC. בניגוד לזירות מסחר גדולות כמו בינאנס (Binance), קוין בייס העדיפו לנקוט בגישה יותר שמרנית וזהירה שעקבה אחרי נכסים דיגיטלים ללא ספין-אוף של מטבעות ICO או נכסים שנתפסו כסיכונים רגולטורים.



אך בסוף שנת 2018, 6 שנים לאחר הקמת קוין בייס, המכנ"ל בריאן ארמסטרונג רמז להרחיב את הרשימה הזו (של המטבעות) "היום אנו מכריזים על תהליך חדש שיאפשר לנו לרשום במהירות את רוב הנכסים הדיגיטליים התואמים את החוק המקומי, על ידי סיפוק בקשות רישום באופן שיפוט לפי תחום שיפוט" כתבה החברה בפוסט בבלוג של ספטמבר 2018.


בשנת 2020 החלה החברה לשחרר לחצים והוסיפה 21 נכסים דיגיטלים נוספים. ושערי ההצפה באמת נפתחו השנה. במחצית הראשונה של 2021, חברת קוין בייס הוסיפה 29 מטבעות קריפטוגרפים נוספים, קצב שלא הרפה במחצית האחרונה של השנה.


למרות זאת, רובין הוד לקחה על עצמה את האסטרטגיה של CoinBase בתחומים אחרים. בראון חשפה כי 1.6 מיליון ממשתמשי האפליקציה נמצאים ברשימת ההמתנה לארנק הקריפטו שלה, זה יאפשר למשתמשים להוריד את הנכסים הדיגיטלים שהם קונים ב-Robinhood מהאפליקציה כדי שיוכלו להשתתף בפיננסים מבוזרים ובחלקים אחרים של המערכת האקולוגית של הקריפטו. בראון אמרה שהחברה פרסמה אלפא של הארנק. רק אל תצפו לאחסן את ה-SHIB שלך בו.


אם גם אתם רוצים ללמוד לסחור בצורה מקצועית ולהרוויח בשוק המשוגע הזה אז הצטרפו אלינו >> קורס מסחר בקריפטו

bottom of page