top of page
  • תמונת הסופר/תRon

חדשות השבוע בקריפטו - 12.12.21

איזו זירת מסחר נוספת נפרצה, מה קרה לטוויטר של ראש ממשלת הודו, מה חברת לדג'ר השיקה, למה יוצרי הסקאם סקויד SQUID חזרו לפעולה, ומה משפט קצר בקונגרס יכול לעשות לשוק הקריפטו?

עדכון שוק הקריפטו | חדשות השבוע 12 בדצמבר


פריצה לAscendEX

רק בשבוע שעבר זירת המסחר BitMart נפרצה ונגנבו ממשתמשי הבורסה מטבעות בשווי של כמעט 200 מיליון דולר, והיום, זירת המסחר AscendEX - שידוע בשמה הקודם BitMax - נפרצה בשווי של כמעט 78 מיליון דולר.

על פי חוקי האבטחה PeckShield והבורסה עצמה, ההפסד המוערך הוא 77.7 מיליון דולר. לפי הנתונים בPeckShield הנכסים נלקחו על פני 3 בולקצ'יינים:

60 מיליון דולר על רשת איתריום, 9.2 מיליון דולר על רשת החוזים החכמים של בינאנס (BSC) ו8.5 מיליון דולר על רשת פוליגון (Matic)


חשבון הטוויטר של ראש ממשלת הודו נפרץ

חשבון הטוויטר של ראש ממשלת הודו נפרץ והפורצים ניסו לעשות הונאת ביטקוין.

הפריצה לחשבון הטוויטר של נארנדה מודי, עם יותר מ73.4 מיליון עוקבים, נפרץ בשעות הבוקר המוקדמות של ה12 לדצמבר. זמן קצר לאחר הפריצה התוקפים שיתפו מידע שקרי ומטעה על אימוץ הביטקוין באופן רשמי והודיעו על "מתנה" של 500 ביטקוין לאזרחים. הפוסט הוסר והחשבון הוחזר לראש הממשלה.


יוצרי המטבע סקוויד SQUID חזרו לפעולה

רק לפני מספר שבועות אירע הסקאם בין הגדולים בעולם הקריפטו - מטבע סקוויד SQUID, שנוצר בהשראת סדרת הנטפליקס המצליחה Squid Game (ליוצרי הסדרה אין שום קשר למטבע)

יוצרי המטבע סקוויד, שעלה באלפי אחוזים במשך מספר ימים מפני שלא היה אפשר למכור אותו וירד בבת אחת 99.99% במאית השנייה, רכשו כמה מיליארדים ממטבע המימ שיבה Shib בשווי כולל של לא פחות מ125 מיליון דולר! הרכישה התבצעה במספר עסקאות.


מיקרוסטרטג'י שוב רוכשת את הדיפ

חברת הענק מיקרוסטרטג'י (MicroStrategy) ידועה באחזקות הביטקוין שלה, בכל ירידה מחדש היא קונה סכום לא מבוטל של ביטקוין. בירידות של השבוע האחרון החברה הגדילה את נכסי הביטקוין שלה ורכשה עוד 1,434 מטבעות ביטקוין נוספים בשווי של 82.4 מיליון דולר. על פי הבורסה לניירות ערך (SEC) הרכישה בוצעה במספר ימים - בין ה29 לנובמבר עד ה8 לדצמבר. נכון לעכשיו החברה מחזיקה 122,478 מטבעות ביטקוין

קריפטו זה תחום משוגע.

השבוע, כשהעיד במהלך הקונגרס אמר הנציג בראד שרמן כי:

- דוג' Doge יכול להחליף איתריום Eth

- המסטרקוין (HamsterCoin) יכול להחליף דוג'

ושאל מה עם MongooseCoin (בצחוק)

התוצאות?

1. המטבע Hamstercoin עלה ב66%

2. נוצר מטבע בשם MongooseCoin


לדג'ר Ledger משיקה אשראי קריפטוגרפי

חברת לדג'ר - הידוע בשל הארנקים המוצלחים שלה (לדג'ר נאנו אס ו-לדג'ר נאנו איקס) הצהירה כי היא משיקה כרטיס אשראי קריפטוגרפי עבור ארה"ב ואירופה.

כרטיס החיוב החדש יתמוך במטבעות ביטקוין BTC, איתריום ETH, ריפל XRP, לייטקוין LTC וסטייבל קוין - מטבע צמוד דולר USD Coin. הכרטיס יהיה זמין ברבעון הראשון של שנת 2022.


למחזיקי הכרטיס תהיה אפשרות להמיר את נכסי הקריפטו שלהם לכסף פיאט באופן ישיר, מה שיחסוך להם את העמרה של המטבעות ואת הצורך למכור את נכסי הקריפטו שלהם.


משתמשי הכרטיס גם יכולים להעביר את תלושי המשכורת שלהם ולבחור איזה אחוז מההכנסה החודשית הם רוצים להמיר למטבעות קריפטוגרפים.

רוצים ללמוד לקרוא את הגרפים בצורה מקצועית? רוצים לפעול לפי אסטרטגיות מנצחות ולהרוויח בשוק המשוגע הזה? הצטרפו אלינו>> קורס מסחר בקריפטו

bottom of page