top of page
  • תמונת הסופר/תRon

שוק הקריפטו קורס, ביטקוין ירד ל-42,000


עידכון שוק הקריפטו | חדשות השבת 4 בדצ'

ביום שבת האחרון שוק הקריפטו חווה ירידה עצומה, המטבע המוביל ביטקוין BTC ירד ב- 30% והגיע ל- 42,000$, איתריום ETH נסחר באיזורי ה- 3,500$ וכמעט כל האלטים בשוק הקריפטו ירדו מעל ל- 30%

אם גם אתם שומרי שבת כנראה שקיבלתם התקף לב קטן מנוכח מצב השוק.

קריסת שוק הקריפטו שהחלה ביום שישי בערב לא מראה כרגע סימני שיקום חיוביים, כל 20 מטבעות הקריפטו הגדולים, שנחשבים כיציבים עם שווי שוק גדול, ירדו באחוזים דו ספרתיים ב- 24 שעות האחרונות.


ביטקוין, איתריום ופולקדוט

נכון לכתיבת מילים אלו, הביטקוין (BTC) ירד כ-12% ב- 24 שעות האחרונות ומעל ל25% ביומיים האחרונים, ביטקוין מול הדולר ירד עד למחיר של 42,000$ וכרגע נסחר באזורי ה 48,000$

מאז שהגיע לשיא כל הזמנים שלו בחודש שעבר, מחיר של 69,000$ צנח הביטקוין בכ-32%!

איתריום (ETH) ירד מעל ל-15% ביומיים האחרונים וכ-7% ב24 שעות האחרונות, כרגע הוא נסחר באיזורי ה4,000$.

פולקדוט (DOT) הוא מהמפסידים העיקריים שנמצאים בטופ 10 המטבעות הגדולים ירד ב 24 שעות האחרונות מעל ל24%.

וביומיים האחרונים צנח למחיר של 27.47$. יחסית למטבעות אחרים DOT כמעט ולא התאושש וכרגע נסחר במחיר של 28.89$.


ההתרסקות האדירה והמהירה מחקה משווי שוק הקריפטו הכולל מעל ל-700 מיליארד דולר, המדד של כל מטבעות הקריפטו צנח קרוב ל8% ביממה האחרונה והגיע לשווי של 2.25 טריליון דולר.

רק לפני כחודש כשהביטקוין הגיע לשיא כל הזמנים, שווי השוק הכולל הגיע לשיא של מעל ל- 3 טריליון דולר (כדי למצוא את המדד של שוק הקריפטו תכתבו: Total 1 בTradingView)


השווקים קורסים בעקבות חדשות רעות ופחד מיציבות השוק.

שוק הקריפטו הוא עדיין שוק חדש ויש קורולציות ברורות בינו לבין שוק המניות, לכן זה לא מפתיע שמחירי הקריפטו צנחו במקביל לצניחה של שוק המניות.

הנאסד"ק NASDAQ (בורסה לניירות ערך) נסגר ביום שישי בירידה של 2% בעקבות ירידת מניות הטכנולוגיה על רקע אי הוודאות הכלכלית המחודשת.

כל זה קורה בזמן שהאומיקורן (Omicorn), הזן החדש של וירוס הקורונה ממשיך להתפשט ברחבי העולם (על פי התקשורת המוסדית). במקביל, ישנה ציפייה שהפדרל ריזרב Federal Reserve (הבנק המרכזי של ארה"ב) יעלה את הריבית כדי למנוע את האינפלציה הגוברת.

בינתיים, החדשות הרעות נמשכות גם בסין, יו"ר ענקית הנדל"ן אוורגרנדה (Evergrande) זומן על ידי ממשלת גואנדונג (מחוז בסין) לאחר שהחברה אמרה כי "אין ערובה" שיהיה לה מספיק כסף כדי לעמוד בהחזרי החובות.

סין ידועה בתור מדינה שנלחמת חזק מאוד בקריפטו >> סין נגד הקריפטו


בימים מסוכנים כאלה לפנדומנטלי יש הרבה יותר משמעות מבדרך כלל, תמיד כשיש חדשות רעות הן באות בצרורות ומנסים להכניס בכם פחד (FUD), זה תקף גם לצד השני, כשמגיעות חדשות טובות הן באות במקביל ובערמות


ליקוויד - liquidations

ב-24 שעות האחרונות נמחקו מעל ל-377,332 טריידים על ידי הבורסאות השונות בשווי של לא פחות מ-2.44 מיליארד דולר!


ניהול סיכונים בקריפטו

חשוב מאוד לסחור בזהירות ובחוכמה בעיקר בימים כאלו מסוכנים, חשוב להציב סטופ-לוס בכל טרייד שאתם לוקחים כדי להימנע מליקווידישן וסיכונים מיותרים.


נמאס לכם להפסיד בשוק המשוגע הזה ואתם רוצים ללמוד לסחור ברמה הגבוהה ביותר? הצטרפו אלינו >> קורס מסחר בקריפטו

bottom of page