top of page
  • yuvalalali2

ביטקוין, אתריום, קריפטו... מה זה בכלל?

את המונחים ״ביטקוין״, ״אתריום״, ״קריפטו״, ״קרדנו״ ועוד רבים בטוח שמעתם איפה שהוא. בין אם זה בחדשות, בשיחה עם חבר שהתחיל להשקיע ובטוח שהוא עומד להיות מליונר או בכלל במאמר שקפצה לכם, כמו זו.


בואו נעשה קצת סדר ונבין בקצרה מה זה קריפטו בכלל


מה זה קריפטו?

קריפטו, או בעברית ״מטבע מבוזר״ הוא הוא אמצעי תשלום, שנוצר באמצעים טכנולוגיים וערכו לא נקבע לפי ערך סחורה או לפי קביעה של גוף מרכזי אחד, אלא לפי הסכמה בין רשת משתמשים. רוב מטבעות הקריפטו מבוססים על טכנולוגיית הבלוקציין


מהי טכנולוגיית הבלוקציין?

טכנולוגיית הבלוקציין היא תפיסה טכנולוגית במחשוב המאפשרת פעילות עסקית מאובטחת באינטרנט ואימות של טרנזקציות (העברות) עסקיות בין צדדים שונים ללא צורך בישות ניהול מרכזית. את הגורם המנהל מחליפים "בלוקים" מוצפנים של מידע הנוצרים באמצעות שיתוף מבוסס רשת תקשורת מסוג עמית לעמית (P2P).


אז רגע, מה זה ביטקוין?

ביטקוין הוא מטבע מבוזר, המטבע המרכזי בשוק הקריפטו והנפוץ ביותר, והגרסה הראשונה של הפרוטוקול והתוכנה פותחה בנובמבר 2008 על ידי אדם או קבוצת אנשים המכנים עצמם סאטוֹשי נַקאמוֹטוֹ שזהותו/תם אינה ידועה עד היום.

״אוקיי, אני יודע מה זה ביטקוין ומה זה קריפטו, איך אני עושה מזה כסף?״ אתם בטח שואלים

על מנת לעשות כסף ממטבעות קריפטוגרפיים יש כמה שיטות

  1. השקעות - להשקיע בפרויקטים ומטבעות (בדומה להשקעה במניות בשוק ההון)

  2. מסחר בקריפטו שאפשר ללמוד בקורס מסחר בקריפטו שלנו

מסחר בקריפטו הוא דבר מסוכן אם לא לומדים לעומק מה אנחנו עושים, בקורס מסחר בקריפטו שלנו אפשר ללמוד מ-0 את כל הכלים להפוך לסוחרי קריפטו ריווחיים לאורך זמן


bottom of page