top of page
  • תמונת הסופר/תArik Afek

מדד הפחד בשוק הקריפטו- פיר אנד גריד

המסחר במטבעות קריפטוגרפיים, הוא מקצוע. כך יש להתיייחס אליו. צריך להכיר את השפה, ללמוד את "העבודה", להשתפשף ולהוודע גם אל "הטריקים". ייתכן ואינם עוסקים בו יום יום כל היום וכי זה אינו מקור הפרנסה שלכם. עדיין, גם "כתחביב" או ערוץ הכנסה נוסף, או תחום עניין, חשוב, חובה, להכיר את התחום לעומק, כדי שלא יהיה מדובר בהימור, סוג של קזינו, מוצלח יותר או פחות אלא בזרם הכנסה אפשרי.



הפוסט הקצרצר של היום עוסק באחד הדברים שכדאי עד מאוד להכיר. מדד הפחד. באופן רשמי יותר, אנא הכירו את "אינדקס הבצע/ פחד" ובלעז: FEAR TO GREED INDEX.



מדד זה מתפרסם אחת ליום ומתאר בצורתו של שעון, מהי תחושת השוק. האם הסוחרים בטוחים בעצמם, נמצאים בחשש, אולי פאניקה...



למדד הפחד בשוק הקריפטו יש ערך חשוב בתיאום ציפיות מול השוק. כאשר את מתיישב מול המסך, אמנם אפשר לפתוח את אחת מזירות המסחר ולהבין מה מצב השוק, אבל המדד ייתן לך תמונה טובה.


יתרה מכך, יש לו ערך מצוין בקצוות. כלומר כשהמדד מאוד מאוד נמוך, בשיא הפחד, זה סימן לשקול רכישה משמעותית במחירים נמוכים או לפחות להערך לכך. כאשר הבצע שולט, זה אולי הזמן להתחיל ולהיזהר כי התיקון של שוק הקריפטו יגיע. הוא תמיד מגיע.


כמו כל כלי, יש ללמוד אותו, להבין מתי הוא עובד ובאלו תנאים וכן מהן מגבלותיו. למדד מצטרף גרף ארוך טווח המסביר זאת בעצמו טוב יותר. המדד יכול להישאר בקצה אחד זמן רב, לפני שהשוק מבצע את שינוי בכיוון שלו.


זכרו שהצלחה לטווח ארוך מבוססת על הבנה לעומקו של התחום בו אתם פועלים. הצלחות אמנם יכולות להגיע גם ללא ההבנה העמוקה, אבל לאורך זמן ההצלחה נשחקת. אין מה לפחד, צריך לקבל החלטה ולהחיל ללמוד.


רוצים ללמוד ולהתמקצע במסחר בשוק הקריפטו? לחצו על הלינק >> קורס מסחר בקריפטו



השאר את הפרטים שלך כאן
ואני אצור אתך קשר תוך 24 שעות
  • TikTok
  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לקריפטו קולג'

*המידע באתר זה הוא כללי ולא ניתן להתאימו באופן נקודתי לצרכים של כל אדם ואדם ולפיכך ישתנה בהתאם (טל"ח).

bottom of page