top of page
  • תמונת הסופר/תRon

חדשות השבוע בקריפטו - 19.12.21

כמה אדידס הרוויחו במכירת הNFT הראשונה שלהם, מה הצהירה מלניה טראמפ, למה דוג' קוין עלה מעל ל60% בדקות בודדות, מה הצהיר ראש הSEC לשעבר, מה חושבות חברות התשלומים הגדולות על צמיחת הקריפטו, מה הציפיות מאיתריום בשנת 2023, ומה מיקרוסטרטג'י הצהירו הפעם?

עדכון שוק הקריפטו | חדשות השבוע 19 בדצמבר

חברת אדידס פתחה במכירת NFT

רק בחודש דצמבר האחרון מותג בגדי הספורט הגרמני אדידס נכנסה לעולם המטה וורס ובימים האחרונים זה הפך לרשמי!

אדידס עשו שיתוף פעולה עם מספר חברות גדולות כמו BAYC, אספן הNFT gmoney, וקבוצה המדיה שממוקדת בקריפטו PUNKS Comic. אדידס החלו את המכירה המוקדמת של הNFT ב17 לדצמבר ומכרו 20,000 "מוצרים" במחיר של 0.2ETH ליחידה - סה"כ 15.5 מיליון דולר רק בפתיחה.

גם מי שלא קנה את אחד מהנכסים הקודמים יכל לקנות אחד מ9,620 הNFT של "Into The Metaverse" מכירה כללית זו הוסיפה כ-7.5 מיליון דולר לסך הרווחים שלהם סך כל המכירות שלהם באירועים האלו נסגר בשווי של 5,924ETH - כ23.5 מיליון דולר


מלניה טראמפ משיקה קולקציית NFT

מלניה טראמפ - רעייתו של נשיא ארצות הברית לשעבר והמיליארדר דולנד טראמפ הצהירה כי היא תשיק יצירות NFT על גבי הרשת של סולאנה (SOL). על פי דבריה ההשקה נובעת מתוך התשוקה שלה לאומנות.

טסלה מקבלת Doge כאמצעי תשלום

מנכ"ל טסלה שכולנו מכירים והוא גם האיש העשיר בעולם - אילון מאסק הודיע בחשבון הטוויטר שלו כי טסלה הולכת לקבל דוג'קוין כאמצעי תשלום למוצרי הmerch שלהם (מוצרים ממותגים, כמו כובע עם לוגו של טסלה)

כמובן שהציוץ הזה הקפיץ את Doge בכ- 60% בדקות בודדות

מספר ימים לאחר העדכון גילו שמטבעות דוג' בשווי של 850 מיליון דולר הועברו בעילום שם כמה דקות לפני הודעתו של מאסק. כמובן שזה לא מקשר אותו למקרה באופן וודאי אבל כן מעלה חשדות - מי שנמצא בשוק בחודשים האחרונים יודע שזו לא הפעם הראשונה שהוא מפמפם את המטבע, ולפני מספר חודשים הודעה כזאת הייתה מקפיצה את הדוג' קוין במאות אחוזים. בשוק משוגע שמלא במניפולציות תמיד תהיו זהירים

ראש הSEC לשעבר אמר שהוא מאמין בטכנולוגיית קריפטו

ראש הSEC (הוועדה לניירות ערך ובורסות ארצות הברית) לשעבר ג'יי קלייטון הצהיר ש"יש לי אמון רב בטכנולוגיה הזאת. יתרונות היעילות במערכת הפיננסית ואחרות מהטוקנזציה (שמירה של פרטי כרטיס אשראי והמרה שלהם לטוקן דיגיטלי מוצפן) הם עצומים", מטבעות קריפטוגרפים מבצעים פונקציות רבות הקשורות למספר תעשיות והSEC צריכים לעזור לווסת ולהגן על המשקיעים.

כזכור, ה"תומך קריפטו" הזה הגיש תביעה נגד ריפל XRP בסוף דצמבר האחרון, ולאחרונה הוא הסיט את הערותיו על התביעה הקשורה לניגוד העניינים בין ריפל והיתרון הבלתי הוגן של איתריום ETH.

ג'יי קלייטון - לשעבר ראש הוועדה לניירות ערך
חברות התשלומים הגדולות לא רואות בקריפטו איום, אלא הזדמנות

חברות שירותי התשלום הענקיות Visa, MasterCard ו-PayPal אינן רואות את עלייתה של תעשיית הקריפטו כאיום כמו כל הבנקים הגדולים, אלא כהזדמנות מצוינת, והחברות האלו ימשיכו להשקיע במערכת האקולוגית של קריפטו, כך אמרה חברת המחקר שמבוססת בניו יורק MoffettNathanson ללקוחותיה ברביעי האחרון.


ההערה מדגישה את הקבלה הגובלת של קריפטו בקרב חברות שירותי התשלום הגדולות והוותיקות ומדגישה את המאמצים שלהן להסתכל לסביבה משתנה - מה שמעיד שגם הם מאמינים שקריפטו זה אמצעי התשלום העתידי.

איתריום זה החנות אפליקציות המבוזרת של העתיד

המנהל הבכיר של מיקרוסופט אומר כי בעתיד איתריום Ethereum יהיה החנות אפליקציות המבוזרות הגדולה ביותר עם מעל ל3,000 אפליקציות מבוזרות


"תחזית: איתריום יהיה הAppStore המבוזר עד 2023", כך אומר רודס על רקע הירידה בהכנסות מחנויות האפליקציה הנפוצות כמו GooglePlay ו - AppStore


התחזית של רודס לשנת 2023 עשויה להיות קשורה למעבר של רשת איתריום מProof of work ל - Proof of stake שיפתח עידן חדש עבור הרשת.


מנכל חברת מיקרוסטרטג'י מתאר דרכים פוטנציאליות ל"יצירת תשואה" מאחזקות הביטקוין של החברה

חברת הענק MicroStrategy - שידועה בתור אחת החברות הגדולות שקונות אלפי יחידות ביטקוין בכל ירידה מחזיקה כיום יותר מ122,000 BTC וכעת הם בוחנים דרכים ליצירת תשואה מאחזקות אלה בעוד שסיילור, מנכ"ל החברה הדגיש כי "עדיין לא עשינו שום צעד רשמי כאן" הוא בכל זאת הסביר שהחברה "ממש מתלהבת מההזדמנויות לייצר תשואה מהביטקוין שלנו" כצפוי, סיילר הצהיר כי החברה "הולכת להמשיך לרכוש ביטקוין, זו התוכנית, זו האסטרטגיה".


אם נמאס לכם להפסיד בשוק המשוגע הזה ואתם רוצים ללמוד לסחור ברמה הגבוהה ביותר הצטרפו אלינו >> קורס מסחר בקריפטו



bottom of page